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avril 16, 2024, 11:00:55
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AuteurSujet:  [RJ] La traversé du grand blanc  (Lu 278068 fois)

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Hors ligne La maître du jeu
(Eretas)

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Re : [RJ] La traversé du grand blanc
« Réponse #800 le: septembre 23, 2020, 00:10:01 »
lion dire
Le lion maintien sa prise avec sa gueule Igit
grab + rake
Lance 1d20+23, DC 23
(15)+23: Total = 38
Succès contre DC 23
[1][2][3]
Il l'attaque avec ses pattes[4]
Attaque 1 (2 griffes ) - crit sur sur 20x2
Lance 1d20+13, DC 19
(1)+13: Total = 14
Echec contre DC 19

Dommages
Lance 1d6+7
(3)+7: Total = 10

Attaque 2 (2 griffes ) - crit sur sur 20x2
Lance 1d20+13, DC 19
(20)+13: Total = 33
Succès contre DC 19

Dommages
Lance 1d6+7
(5)+7: Total = 12

confirme Attaque 2 (2 griffes ) - crit sur sur 20x2
Lance 1d20+13, DC 19
(10)+13: Total = 23
Succès contre DC 19

Dommages
Lance 1d6+7
(3)+7: Total = 10
 1. bonus de +5 pour maintenir
 2. Igit est Pin
 3. 
Citation de: Pinned
A pinned creature is tightly bound and can take few actions. A pinned creature cannot move and is denied its Dexterity bonus. A pinned character also takes an additional –4 penalty to his Armor Class. A pinned creature is limited in the actions that it can take. A pinned creature can always attempt to free itself, usually through a combat maneuver check or Escape Artist check. A pinned creature can take verbal and mental actions, but cannot cast any spells that require a somatic or material component. A pinned character who attempts to cast a spell or use a spell-like ability must make a concentration check (DC 10 + grappler’s CMB + spell level) or lose the spell. Pinned is a more severe version of grappled, and their effects do not stack.
 4. Rake


La griffe gauche arrache l'épaule d'Igit qui est maintenu au sol par le lion.

Spiritual ally
L'allié spirituel attaque Uksahkka
epée longue
Lance 1d20+13, DC 22
(13)+13: Total = 26
Succès contre DC 22

Lance 1d10+3
(3)+3: Total = 6








« Modifié: septembre 23, 2020, 00:18:40 par Eretas »


 

Lignes et Colonnes du Tableau

# Lignes
# Colonnes

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