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avril 29, 2024, 18:48:39
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AuteurSujet:  [RJ] La traversé du grand blanc  (Lu 292465 fois)

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Hors ligne La maître du jeu
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Re : [RJ] La traversé du grand blanc
« Réponse #1600 le: novembre 06, 2021, 04:19:33 »
Igit doit tenter de se déplacer dans la toile[1], pour avancer. L'araignée n'est pas visible, mais Uksahkka parvient à loger une flèche qui perce le camouflage. La roche d'Igit rebondie sur les branches.

L'Araignée lance des filaments barbelés qui viennent frapper Igit.

contact
Lance 1d20+4, DC 12
(13)+4: Total = 17
Succès contre DC 12

ou 14 si agrippé
Lance 1d20+15, DC 19
(11)+15: Total = 26
Succès contre DC 19

crit sur 20X2 plus poison
Lance 3d6+18
(5+3+3)+18: Total = 29
[2]

@Turquenar  Vigueur DC24 et reflexe dc 15 pour ne pas être entravé



 1. Web (Ex)
Creatures with the web ability can use webs to support themselves and up to one additional creature of the same size. In addition, such creatures can throw a web up to eight times per day. This is similar to an attack with a net but has a maximum range of 50 feet, with a range increment of 10 feet, and is effective against targets up to one size category larger than the web spinner. An entangled creature can escape with a successful Escape Artist check or burst the web with a Strength check. Both are standard actions with a DC equal to 10 + 1/2 the creature’s HD + the creature’s Con modifier. Attempts to burst a web by those caught in it take a –4 penalty.

Web spinners can create sheets of sticky webbing up to three times their size. They usually position these sheets to snare flying creatures but can also try to trap prey on the ground. Approaching creatures must succeed on a DC 20 Perception check to notice a web; otherwise they stumble into it and become trapped as though by a successful web attack. Attempts to escape or burst the webbing gain a +5 bonus if the trapped creature has something to walk on or grab while pulling free. Each 5-foot-square section of web has a number of hit points equal to the Hit Dice of the creature that created it and DR 5/—.

A creature can move across its own web at its climb speed and can pinpoint the location of any creature touching its web.

Format: web (+8 ranged, DC 16, 5 hp); Location: Special Attacks.
 2. 
[Ce message contient une section privée que vous ne pouvez voir]
« Modifié: novembre 10, 2021, 15:05:51 par Eretas »


 

Lignes et Colonnes du Tableau

# Lignes
# Colonnes

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