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mai 09, 2024, 21:44:27
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AuteurSujet:  La marche de Dvedza  (Lu 912835 fois)

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Hors ligne La mère
(Eretas)

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Re : La marche de Dvedza
« Réponse #2500 le: octobre 05, 2019, 18:08:54 »
Alors qu'elle s'aventure vers la peinture, elle reçoit une décharge de feu qui vient la brûler sévèrement!

ranged touch attaque
Lance 1d20+13, DC 12
(17)+13: Total = 30
Succès contre DC 12

witchflamme
Lance 8d6
(3+3+6+1+1+1+3+3): Total = 21
[1][2]

une flamme verte s'élève du foyer était et Krsytel y détecte une forme semi humanoide.


 1. Witchflame (Su)
Any creature damaged by the incorporeal touch or ranged bolt attacks of a witchfire must succeed on a DC 22 Will save or become engulfed in sickly green flames. While these eerie flames deal no additional damage, the affected creature glows as per faerie fire and becomes sickened. While under the effects of the witchflame, the victim gains vulnerability to fire and takes half again as much damage (+50%) from fire attacks of any sort. This effect persists for 10 minutes. The supernatural flames can only be extinguished before this duration expires by a break enchantment, miracle, remove curse, or wish spell—the effective caster level of the witchflame is equal to the witchfire’s HD (CL 10th for most witchfires). Any creature entering the same square as a witchfire or striking it with a melee attack must succeed on a DC 22 Will save or begin burning with witchflame, even if the attack would not otherwise harm the witchfire because of its incorporeal nature. A bolt of witchflame has a range of 60 feet with no range increment. The save DCs are Charisma-based.
 2. DC 22 Will save pour @Syel
« Modifié: octobre 05, 2019, 18:13:25 par Eretas »


 

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